Even voorstellen

Blogs, nieuws, links, ecotips

Even voorstellen

Bericht» do 13 nov 2014, 11:16

Een goedenmorgen,

Ik kon hier nergens een geschikt forum onderdeel vinden om je in voor te stellen. Misschien nog een tip om die te maken. Ik ben Holland, oftewel Guido, Holland gebruik ik omdat ik dit al jaren op verscheidene forums doe. Ik ben twintig jaar oud en woon in de Achterhoek, Oost-Nederland. Ik ben op dit forum terecht gekomen via een bericht van Mr. Ecotuinweetjes op het Moestuinforum. Ik heb momenteel nog geen "vaste" tuin tot mijn beschikking maar hobby wat thuis en bij de opa en oma's. Daar heb ik voornamelijk groenten, maar siertuinen interesseren mij ook zeer, maar de ruimte is nu nog beperkt dus de voorkeur gaat naar verbouwen van groenten nu. Ook aangezien ik zelf niet bij de tuinen woon. Dit jaar ga ik al wel wat meer bloemen telen.

Ik tuinier niet volledig ecologisch, maar vind het wel zeer interessant om onder andere hier er meer over te leren om zo steeds en steeds meer ecologische dingen toe te passen in de tuin. Ik hoop mij zo redelijk te hebben voorgesteld.

Met vriendelijke groeten,

Holland
Holland

Re: Even voorstellen

Bericht» do 13 nov 2014, 14:20

Beste Holland, bedankt om jezelf voor te stellen. Voorlopig is er geen apart topic waar iedereen zichzelf kan voorstellen, we zijn een gloednieuw forum. We gaan rekening houden met je suggestie.

In elk geval welkom op dit ecoforum waar je inderdaad ook veel kan bijleren over ecologisch tuinieren in de SIERtuin. Ecologisch tuinieren is inderdaad niet beperkt tot ecologisch moestuinieren. We hopen met dit forum dit misverstand langzaam uit de wereld te helpen.
Mr. Ecotuinweetjes

Re: Even voorstellen

Bericht» do 13 nov 2014, 16:09

Bedankt voor het welkom!
Holland

Keer terug naar Actueel